Analýza marketingové komunikace zvolené firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace zvolené firmy |
Autor: |
Stejskal, Jakub
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétní obchodní společnosti, zjištění spokojenosti zákazníků a návrh možných změn pro budoucí aktivity. K dosažení stanovených cílů firmy je využíváno mnoho tradičních i netradičních forem marketingových komunikací. Specifikem této společnosti je nutnost budovat marketing pro dvě skupiny zákazníků, a to přímé zákazníky formou velkoobchodu, tak i pro koncové uživatele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12104
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
13691
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet