Možnosti využití Internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Možnosti využití Internetu v marketingové komunikaci malých a středních firem |
| Autor: |
Tichý, Miloslav
|
| Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o základech internetového marketingu malých a středních firem. Cílem není popsat tento obor kompletně a do hloubky, ale poskytnout základní teoretické a praktické poznatky, které lze využít při budování a optimalizaci firemních webových prezentací, a při využívání Internetu jako zdroje a prostředku pro získávání marketingových informací. Práce zahrnuje postupy při vytváření a spravování internetových stránek, jejich optimalizaci pro vyhledávače a využití komunitní sítě pro provedení marketingového výzkumu. Veškeré postupy jsou doplněny o praktické příklady a ukázky na, v době vzniku této práce existujících, volně přístupných nástrojích. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12086
|
|
Datum:
|
2010-05-06 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13640
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet