Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl
Autor: Horáček, Aleš
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tématem práce je analýza postavení magazínu Koktejl na českém mediálním trhu z hlediska dlouhodobějších trendů. Práce si klade za cíl identifikovat slabá místa v jeho marketingové strategii a navrhnout řešení, jak zvýšit úspěšnost časopisu na trhu. Teoretická část přináší charakteristiku současného mediálního trhu s přihlédnutím k segmentu populárních časopisů zaměřených na cestování, přírodu, vědu a historii. Praktická část tento trh analyzuje s akcentem na magazín Koktejl. Projektová část na základě výstupů z analýz formuluje pro magazín Koktejl marketingový cíl, strategii a konkrétní doporučení v jejím rámci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12060
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáček_2010_dp.pdf 1.452Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáček_2010_vp.pdf 55.15Kb PDF Zobrazit/otevřít
horáček_2010_op.pdf 59.54Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet