Marketignová stratégia firmy Rademaker, s.r.o. pri vstupe na nový trh B2B
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketignová stratégia firmy Rademaker, s.r.o. pri vstupe na nový trh B2B |
| Autor: |
Janáčková, Veronika
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Táto práca sa zaoberá marketingovou analýzou trhu B2B, na ktorý sa rozhodla expandovať medzinárodná firma pôsobiaca v oblasti výroby potravinárskych liniek. Cieľom práce je zmapovať súčasnú situáciu spoločnosti Rademaker s.r.o., na základe teoretických poznatkov previesť analýzu trhu a konkurencie a následne odporučiť firme konkrétne marketingové nástroje so zameraním na komunikačný mix, ktoré by viedli k úspešnému vstupu na slovenský trh. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12045
|
|
Datum:
|
2010-04-26 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13728
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet