Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Autor: Konečná, Jana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci s ohledem na světovou finanční krizi, úpadek současných marketingových postupů, rychlý technologický pokrok, nové možnosti využití digitálních médií a zjevnou potřebu integrovaného přístupu. Práce zkoumá jak tradiční metody propagace, tak i nové trendy se zaměřením na jejich praktické využití v reálné společnosti. Specifické prostředky marketingové komunikace využívané touto firmou jsou dále podrobeny bližšímu zkoumání s cílem odhalit jejich silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě této analýzy jsou navržena konkrétní doporučení, která by mohla vést k možnému zlepšení současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12035
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13948


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
konečná_2010_bp.pdf 1.377Mb PDF Zobrazit/otevřít
konečná_2010_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
konečná_2010_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet