Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice |
Autor: |
Valová, Lucie
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem Projekt komunikační kampaně regionální televizní stanice má za cíl zvýšit sledovanost regionálního zpravodajského pořadu s názvem Minuty regionu a zatraktivnit jméno regionální televize RTA Zlín. V teoretické části práce se zabývám zejména masovými médii, televizním zpravodajstvím a žurnalistikou jako takovou, dále marketingovými komunikacemi a marketingovým výzkumem. Praktická část popisuje počátky regionálního zpravodajství ve Zlínském kraji a současnou situaci vycházející ze SWOT analýzy a Porterovy analýzy 5-ti konkurenčních sil. Z vlastního dotazníkového šetření dále vyvozuji závěry o současném povědomí o regionálním zpravodajství a o názorech vybraného vzorku respondentů. Vrcholem práce je navržení projektu komunikační kampaně vycházející ze všech zjištění v praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12033
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13756
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet