Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net |
| Autor: |
Havlenová, Petra
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu nové marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net. Tomuto návrhu předchází průzkum trhu potenciálních i stávajících zákazníků a srovnávací analýza vybraných internetových obchodů s florbalovým vybavením. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového podnikání a především marketingového mixu. Dále je charakterizován obchod Florbalek.net a jeho stávající marketingová strategie. Následuje zpracování výsledků kvalitativního marketingového průzkumu a srovnávací analýzy. Závěr práce obsahuje vypracování projektu nové marketingové strategie a zvažuje rizika spojená s její implementací v praxi. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12030
|
|
Datum:
|
2010-05-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14750
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet