Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.
Autor: Zellerová, Radka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s.r.o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12012
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16763


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zellerová_2010_bp.pdf 2.046Mb PDF Zobrazit/otevřít
zellerová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zellerová_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet