Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o. |
Autor: |
Zellerová, Radka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s.r.o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12012
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16763
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet