Verbální manipulace v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Verbální manipulace v reklamě |
Autor: |
Křivohlávková, Helena
|
Vedoucí: |
Atcheson, Hana
|
Abstrakt:
|
Tato studie se zabývá používáním slov v reklamě a jejich vlivem na ni. Jsou zde demonstrovány rozdíly v působení a ve využití mluveného a psaného jazyka, stejně jako je uveden rozdílný vliv médií na spotřebitele. Tato práce uvádí nejdůležitější pravidla pro psaní dobrých reklamních textů. Analýza zkoumá používání těchto pravidel v reklamách třech vybraných mobilních operátorů. Analytická část této práce ukazuje, že operátoři používají převážně stejné prostředky verbální manipulace, přesto je možné najít významné rozdíly v jejich reklamních strategiích. Výsledky této práce naznačují, že k tomu aby byl reklamní text schopen zaujmout potenciálního zákazníka, by měl obsahovat dobře promyšlené jazykové prostředky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11929
|
Datum:
|
2010-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13894
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet