Uvedení webového portálu Trabagr na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení webového portálu Trabagr na trh |
Autor: |
Dobešová, Lucie
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce se zabývá nově vznikajícím webovým portálem pro Trabagr, jehož cílovou skupinou jsou mladí lidé. Nabídne jim zábavu, informace, designová trička, a především, ideu vlastního smyšleného světa. Projektová část práce vychází z kvantitativní analýzy konkrétního tržního segmentu, výstupů SWOT analýzy a z teoretických poznatků. Cílem projektové části je návrh strategie vstupu webového portálu Trabagr na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11878
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13714
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet