Marketingová analýza konkurenceschopnosti podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza konkurenceschopnosti podniku |
Autor: |
Mládková, Hana
|
Vedoucí: |
Konečný, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem předkládané bakalářské práce je nastínit možnosti jak vylepšit podnikatelskou pozici firmy a také jak zvýšit konkurenceschopnost podniku Vinařství Žůrek. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza prostředí firmy. V závěru práce se nachází návrhy, vedoucí ke zlepšení komunikace se zákazníkem, a tím také ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11867
|
Datum:
|
2010-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15476
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet