Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Autor: Čačíková, Lucia
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: V bakalárskej práci s názvom "Elektronické formy marketingu a ich vplyv na konkurencieschopnosť vybraného subjektu" je riešená problematika o používaní elektronického marketingu vo vybranom subjekte, ktorý je už dlhšie na trhu podnikajúcej v oblasti stravovacích zariadení. V teoretická časť bakalárskej práce je predovšetkým zameraná na získané informácie z oblasti elektronického marketingu. Nadobudnuté poznatky sú čerpané najmä z internetových zdrojov. V praktickej časti bakalárskej práce je podrobnejšie predstavený subjekt, ktorý je vybraný pre spracovanie bakalárskej práce. Táto časť je zameraná hlavne na riešenie otázky konkurencieschopnosti a súčasného stavu elektronického marketingu. Mojím cieľom je návrh stratégie elektronického marketingu, pomocou ktorej by mohol subjekt lepšie pro-sperovať na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11866
Datum: 2010-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 15300


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čačíková_2010_bp.pdfZablokované 1.153Mb PDF
čačíková_2010_vp.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čačíková_2010_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet