Projekt komunikační strategie firmy XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie firmy XY
Autor: Chochoľáková, Anna
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá súčasným stavom marketingovej komunikácie vo firme XY. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť charakterizuje marketingovú komunikáciu, komunikačnú stratégiu, súčasné trendy vo svete a objasňuje analýzy použité v praktickej časti. Analytická časť práce sa zaoberá vonkajším a vnútorným prostredím firmy a marketingovou komunikáciou konkurentov. V projektovej časti navrhnem komunikačnú stratégiu, ktorej hlavným cieľom bude zvýšenie povedomia o firme XY. Spomeniem aj načasovanie projektu, nákladovú analýzu a potenciálne riziká projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11848
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14755


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chochoľáková_2010_dp.pdf 3.066Mb PDF Zobrazit/otevřít
chochoľáková_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chochoľáková_2010_op.zip 23.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet