Projekt komunikační strategie firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie firmy XY |
Autor: |
Chochoľáková, Anna
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá súčasným stavom marketingovej komunikácie vo firme XY. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť charakterizuje marketingovú komunikáciu, komunikačnú stratégiu, súčasné trendy vo svete a objasňuje analýzy použité v praktickej časti. Analytická časť práce sa zaoberá vonkajším a vnútorným prostredím firmy a marketingovou komunikáciou konkurentov. V projektovej časti navrhnem komunikačnú stratégiu, ktorej hlavným cieľom bude zvýšenie povedomia o firme XY. Spomeniem aj načasovanie projektu, nákladovú analýzu a potenciálne riziká projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11848
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14755
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet