Autorita ve vysokoškolském vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Autorita ve vysokoškolském vzdělávání |
| Autor: |
Navrátilová, Eva
|
| Vedoucí: |
Kročková, Štefánia
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá autoritou vysokoškolského učitele. V teoretické části je vymezen pojem autority včetně její typologie. Diskutovány jsou možné způsoby budování autority vysokoškolského učitele, její respektování a příčiny jejího oslabování. Samostatná kapitola je věnována osobnosti vysokoškolského učitele s ohledem na jeho kvalifikaci a psychosociální kompetence. Praktická část je zaměřena na průzkum autority učitelů na vysoké škole z pohledu studentů. Zkoumána je míra autority vysokoškolského učitele s ohledem na pohlaví, věk, odbornost, akademické tituly. Kvantitativní výzkum formou dotazníků byl proveden u vysokoškolských studentů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11773
|
|
Datum:
|
2010-05-05 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14989
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet