Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.
Autor: Netrdová, Barbora
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Táto diplomová práca obsahuje analýzu českého a slovenského trhu. Cieľom práce je implementácia nového produktu na tieto dva typy trhov. Pojednáva o komunikčnom a informačnom vývoji v posledných 2 rokoch a popisuje gigabitovú bedrôtovú technológiu. Tento nový produkt môže pomôcť vo vylepšení komunikačného kanálu v menej dostupných miestach, ako sú napríklad dediny. Gigabitový bezdrôtový spoj je technológia pracujúca na frekvencii 80 GHz. Marketingové vedomosti a analýzy konkurentov sú využité k pokrytiu väčšej časti trhu s komunikačnou technológiou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11758
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15346


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
netrdová_2010_dp.pdf 1.737Mb PDF Zobrazit/otevřít
netrdová_2010_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
netrdová_2010_op.pdf 935.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet