Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový projekt zavedenia novej technológie firmy XYZ na českom a slovenskom trhu. |
Autor: |
Netrdová, Barbora
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Táto diplomová práca obsahuje analýzu českého a slovenského trhu. Cieľom práce je implementácia nového produktu na tieto dva typy trhov. Pojednáva o komunikčnom a informačnom vývoji v posledných 2 rokoch a popisuje gigabitovú bedrôtovú technológiu. Tento nový produkt môže pomôcť vo vylepšení komunikačného kanálu v menej dostupných miestach, ako sú napríklad dediny. Gigabitový bezdrôtový spoj je technológia pracujúca na frekvencii 80 GHz. Marketingové vedomosti a analýzy konkurentov sú využité k pokrytiu väčšej časti trhu s komunikačnou technológiou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11758
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15346
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet