Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.
Autor: Kníž, Dalibor
Vedoucí: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. . Hlavním zdrojem informací pro tuto práci byla dostupná literatura zabývající se touto problematikou. Praktická část popisuje a analyzuje současný stav marketingu ve společnosti MESIT ronex spol. s r.o. a charakterizuje stávající stav marketingu jako instituce ve zmíněné společnosti. V projektové části je předložen konkrétní návrh založení marketingového oddělení a je navrženo umístění tohoto nového oddělení do organizační struktury. Dále jsou zpracovány analýzy nutné pro rozhodování o akceptaci projektu. Celý projekt je podroben rizikové analýze a jsou stanoveny předpoklady pro další fungování marketingového oddělení v následujícím roce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11698
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15312


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kníž_2010_dp.pdf 3.952Mb PDF Zobrazit/otevřít
kníž_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kníž_2010_op.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet