Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. |
Autor: |
Kníž, Dalibor
|
Vedoucí: |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem založení marketingového oddělení ve výrobní společnosti MESIT ronex spol. s r.o. . Hlavním zdrojem informací pro tuto práci byla dostupná literatura zabývající se touto problematikou. Praktická část popisuje a analyzuje současný stav marketingu ve společnosti MESIT ronex spol. s r.o. a charakterizuje stávající stav marketingu jako instituce ve zmíněné společnosti. V projektové části je předložen konkrétní návrh založení marketingového oddělení a je navrženo umístění tohoto nového oddělení do organizační struktury. Dále jsou zpracovány analýzy nutné pro rozhodování o akceptaci projektu. Celý projekt je podroben rizikové analýze a jsou stanoveny předpoklady pro další fungování marketingového oddělení v následujícím roce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11698
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15312
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet