Reklama jako nástroj manipulace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama jako nástroj manipulace |
Autor: |
Antl, Antonín
|
Vedoucí: |
Vaňková, Zdeňka
|
Abstrakt:
|
Anotace Tématem bakalářské práce je význam reklamy v dnešní moderní společnosti, její funkce a manipulativní vlivy na člověka a její možné důsledky. V této práci jsou popsány její jednotlivé druhy, triky a styly, které reklama využívá ve snaze co možná nejvíce ovlivnit nejširší vrstvy spotřebitelů. Zabývám se zde jednotlivými druhy reklamních médií, která reklama využívá a jaký mají vliv mediálního šíření na člověka. V bakalářské práci je podtrhnut význam etiky a reklamního kodexu. Jsou zde uvedeny právní aspekty, které musí tvůrci reklamy dodržovat. Samostatné kapitoly praktické části tvoří popis konkrétních osob, které ovlivnila reklama. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11674
|
Datum:
|
2010-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra aplikovaného práva |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14390
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet