Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky |
Author: |
Harásková, Ilona
|
Advisor: |
Alfery, Hana
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurence společnosti Rotechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky. Obsah práce je rozdělen na dvě části. Část teoretickou a analytickou. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky vhodné ke zpracování části druhé. Analytická část je tvořena z analýzy konkurence společnosti, SWOT analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následuje výzkum znalosti značky pomocí dotazníkového šetření. Na závěr jsou navrhnuta doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11660
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
13487
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account