Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s. |
| Autor: |
Barták, Aleš
|
| Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení image leasingové společnosti S MORAVA Leasing, a.s. Cílem této práce je objasnit význam firemní image a popsat nástroje její tvorby. Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborné literatury vztahující se k tématu firemní image, firemní identity a jejich složek. Popisuje základní pojmy, jejich význam a funkce. V praktické části je nejprve analyzován a následně zhodnocen současný stav firemní image ve společnosti. Na základě zjištěných skutečností, o stavu image, je zpracován projekt na zlepšení slabých míst, který byl zaměřen především na firemní komunikaci. Projekt byl závěrem podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11642
|
|
Datum:
|
2010-05-03 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14736
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet