Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu
Autor: Heidenreich, Aleš
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11625
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
heidenreich_2010_dp.pdf 1.589Mb PDF Zobrazit/otevřít
heidenreich_2010_vp.zip 22.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
heidenreich_2010_op.pdf 797.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet