Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu |
Autor: |
Heidenreich, Aleš
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11625
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14751
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet