Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009 |
| Autor: |
Varnerová, Jana
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití marketingových nástrojů před, během a po návštěvě Benedikta XVI. v České republice. Součástí práce je také mediální analýza výstupů spojených s návštěvou papeže. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11600
|
|
Datum:
|
2010-05-07 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13699
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet