Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu |
| Autor: |
Hejlová, Dominika
|
| Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing a product placement. Též poukazuje na výhody a nevýhody nových forem MK, na jejich možnosti umístění do ko-munikačního mixu a uvádí příklady jejich využití. V praktické části hodnotí a dle stanove-ných kritérií analyzuje zvolené kampaně využívající k propagaci některé z nových forem MK. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11495
|
|
Datum:
|
2010-05-06 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13614
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet