Marketingové komunikace obchodně společenského centra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace obchodně společenského centra |
Autor: |
Pawliková, Marcela
|
Vedoucí: |
Zavřelová, Veronika
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o marketingových komunikacích obchodně společenského centra Olomouc City. V teoretické části práce jsou uvedena obecná pravidla pro marketingové komunikace s využitím poznatků uvedených v odborné literatuře. Praktická část této práce obsahuje analýzu marketingového prostředí a současný stav marketingových aktivit centra. V projektové části diplomové práce je zpracován projekt marketingových komunikací Olomouc City. Projekt je doplněný o finanční rozpočet a doporučení pro efektivní komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1146
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2784
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet