Event marketing ve sportovním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing ve sportovním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing ve sportovním prostředí
Autor: Vondráčková, Vendula
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: "Event marketing ve sportovním prostředí", to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy "Event marketing ve sportovním prostředí"? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11455
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vondráčková_2010_dp.pdf 1.229Mb PDF Zobrazit/otevřít
vondráčková_2010_vp.pdf 55.08Kb PDF Zobrazit/otevřít
vondráčková_2010_op.pdf 55.90Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet