Event marketing ve sportovním prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Event marketing ve sportovním prostředí |
| Autor: |
Vondráčková, Vendula
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
"Event marketing ve sportovním prostředí", to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy "Event marketing ve sportovním prostředí"? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11455
|
|
Datum:
|
2010-04-26 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet