Budování značky Baťa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky Baťa |
Autor: |
Kozlová, Simona
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Vybudovat silnou obchodní značku je cílem každého podniku, který chce být dlouhodobě úspěšný a získat trvalé hodnoty na trhu. Jedním z mnoha způsobu, jak lze zvyšovat hodnotu značky, je pravidelná komunikace se zákazníky, na základě které poznáme, co zákazníci ocení, co jim chybí Bakalářská práce je zaměřená na analýzu hodnoty značky Baťa. Pomocí dotazníkového šetření byla provedena analýza chování zákazníků a jejich úroveň loajality ke značce Baťa. Na základě provedené analýzy byly vysloveny návrhy doporučení na zvýšení loajality zákazníků ke značce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11431
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet