Budování značky Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky Baťa
Autor: Kozlová, Simona
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Vybudovat silnou obchodní značku je cílem každého podniku, který chce být dlouhodobě úspěšný a získat trvalé hodnoty na trhu. Jedním z mnoha způsobu, jak lze zvyšovat hodnotu značky, je pravidelná komunikace se zákazníky, na základě které poznáme, co zákazníci ocení, co jim chybí Bakalářská práce je zaměřená na analýzu hodnoty značky Baťa. Pomocí dotazníkového šetření byla provedena analýza chování zákazníků a jejich úroveň loajality ke značce Baťa. Na základě provedené analýzy byly vysloveny návrhy doporučení na zvýšení loajality zákazníků ke značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11431
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kozlová_2010_bp.pdf 1.406Mb PDF Zobrazit/otevřít
kozlová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kozlová_2010_op.zip 19.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet