Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů |
Autor: |
Zelenková, Jiřina
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Fair Trade, spravedlivý obchod, je na českém trhu novinkou. Od roku 1994 mají obyvatelé České republiky možnost enviromentálně šetrně nakupovat. Vstup na trh byl bezesporu úspěšný, zejména z pohledu přínosu, meziročních srovnání v České republice a zároveň s přihlédnutím k neziskovosti oboru. Diplomová práce se dívá na Fair Trade jako na komerční značku, kterou podrobuje mechanismům strategického marketingového plánování. Úvod diplomové práce je věnován rešerši literatury, týkající se tématu Fair Trade. V praktické části je provedena analýza současného stavu, analýza zákazníků, potenciálních zákazníků a potenciálního trhu. Cílem je segmentace, tržní zacílení a umístění produktů Fair Trade. Přestože se marketingový přístup liší od tradičního edukativního marketingu značky, cíl diplomové práce i českého Fair Trade hnutí je stejný: mít co možná nejvíce spokojených zákazníků značky Fair Trade na českém trhu a tím více přispívat producentům z rozvojových zemí, pro které značka vznikla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11389
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17095
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet