Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů |
Autor: |
Válková, Jana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva. V praktické části jsem se zabývala aplikací kvantitativního výzkumu - osobním dotazováním a výstupy tohoto šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11342
|
Datum:
|
2010-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13697
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet