Projekt obchodní strategie firmy egoé s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt obchodní strategie firmy egoé s.r.o. |
Autor: |
Gronychová, Markéta
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou obchodní strategie a její tvorby ve společnosti egoé s.r.o. Práce se skládá ze tří částí, přičemž v teoretické části jsou zpracovány odborné poznatky z oblasti problematiky tvorby strategie. Analytická část charakterizuje firmu egoé s.r.o., její současnou situaci a analyzuje externí i vnitřní prostředí firmy. V projektové části jsou následně navrženy možnosti řešení vedoucí ke zlepšení současné situace společnosti v obchodní oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11288
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
16207
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet