Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. |
Autor: |
Šaldová, Martina
|
Vedoucí: |
Šimek, Robin
|
Abstrakt:
|
Práce podává ucelený přehled o formách síťového marketingu a jejich vzájemných odlišnostech. Vše je zaměřeno na popis strukturální firmy jako nejspravedlivější formy podnikání a její aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. Součástí práce je definice funkce centrály společnosti, jsou zde popsány vzdělávací procesy jako jedny z mnoha prvků určující úspěšnost. Dále je zde popsána reklamní kampaň a především je poukazováno na samotného finančního poradce, jako hlavního činitele prodeje. Práce však odhaluje některé nedostatky ve fungování společnosti a jsou zde navrhována řešení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11255
|
Datum:
|
2010-04-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
15814
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet