Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing a marketingová komunikace Ostravy 2015 jako nástroj kulturní politiky města Ostravy |
Author: |
Zelinská, Kristýna
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace jako nástroje kulturní politika města. V první části práce se věnuji teoretickým poznatkům problémové oblasti - východiskům a zásadám kulturní politiky měst a obcí, principům projektu Evropské hlavní město kultury a kultuře jako důležitému faktoru marketingu měst a obcí. V praktické části popisuji výchozí situaci kultury v Ostravě, zásady její kulturní politiky a analyzuji marketing a marketingovou komunikaci kandidatury města Ostravy na Evropské hlavní město kultury. V projektové části formuluji vlastní návrh na marketingovou komunikaci projektu Ostravy 2015 v případě získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11111
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
17096
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account