Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu
Autor: Myslíková, Renata
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1105
Datum: 2006-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2779


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
myslíková_2006_dp.pdfZablokované 14.54Mb PDF
myslíková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
myslíková_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet