Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu |
Autor: |
Myslíková, Renata
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1105
|
Datum:
|
2006-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2779
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet