Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. se zaměřením na produkt a propagaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. se zaměřením na produkt a propagaci |
Autor: |
Černá, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V bakalárskej práci sa zaoberám problematikou marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. so zameraním na produkt a propagáciu. V prvej časti sú spracované teoretické podklady marketingového mixu - produkt, cena, distribúcia a propagácia. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Trenčianske minerálne vody, a.s., jej história a činnosť. Potom nasleduje analýza marketingového mixu v danej firme. Na základe do-tazníkového šetrenia som zistila preferencie a spokojnosť zákazníkov s výrobkami Mitická. Na záver budú navrhnuté opatrenia, ktoré by mali viesť k zlepšeniu súčasného stavu mar-ketingového mixu spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11021
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11713
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet