Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.
Autor: Ševců, Adam
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétní firmě zaměřené na výrobní činnost. V teoretické části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu za pomocí od-borné literatury. V praktické části jsem analyzoval využívání jednotlivých prvků marketingového mixu ve firmě C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. V poslední části navrhuji zlepšení nedostatků tak, aby co nejlépe odpovídaly možnostem firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11012
Datum: 2009-05-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut bezpečnostních technologií
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13342


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ševců_2009_bp.pdf 839.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
ševců_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ševců_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet