Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. |
Autor: |
Ševců, Adam
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétní firmě zaměřené na výrobní činnost. V teoretické části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu za pomocí od-borné literatury. V praktické části jsem analyzoval využívání jednotlivých prvků marketingového mixu ve firmě C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. V poslední části navrhuji zlepšení nedostatků tak, aby co nejlépe odpovídaly možnostem firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11012
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13342
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet