Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. |
Autor: |
Vylimcová, Šárka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Cílem projektu je utváření a udržování kvalitního, oboustranně výhodného vztahu se zákazníky. V teoretické části je popsána podstata a strategie systému CRM, zásady řízení vztahu se zákazníky a nedostatky systému při jeho zavádění. Analytická část obsahuje charakteristiku Lázní Luhačovice, a.s., analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků a samotná realizace zavádění prvků systému CRM. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10996
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
12445
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet