Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o. |
Autor: |
Prosecký, Tomáš
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1097
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2026
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3984
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet