Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje.
Author: Kafková, Jana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Ve své práci se zabývám využitím nástrojů marketingového mixu při realizaci developerského záměru a jeho komunikaci pro zajištění úspěšného prodeje. Při zpracování vycházím z teoretických poznatků, které se opírají o srovnání nové bytové výstavby v čase a současné situace na realitním trhu, který je zasažen ekonomickou krizí. Na základě účelových analýz předkládám detailní a kompletně fiktivní projekt, který ovšem vychází z reálného záměru v Luhačovicích. Projekt obsahuje řadu doporučení a návrhů, kterými lze zajistit úspěšný prodej. Jednotlivé návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10916
Date: 2009-08-21
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 11136


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kafková_2009_dp.pdfBlocked 1.678Mb PDF
kafková_2009_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
kafková_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account