Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Autor: Friedrich, Lukáš
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu "sponzorského balíčku" jako nástroje komunikačního mixu, který by mohl exkluzivní sponzor týmu, resp. reklamní partner, efektivně využít v rámci koncepce marketingové komunikace a který by přinesl pozitivní obchodní efekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10910
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10599


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
friedrich_2009_dp.pdfZablokované 2.245Mb PDF
friedrich_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
friedrich_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet