Specifika řešení šikany výchovnými poradci na základních školách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika řešení šikany výchovnými poradci na základních školách |
Autor: |
Soukeník, Martin
|
Vedoucí: |
Chudý, Štefan
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci hodlám věnovat pozornost problematice šikany na základních ško-lách a různým aspektům souvisejících s tímto fenoménem nejen základních škol. Obecně má práce popisuje šikanu jako jeden z nejrozšířenějších výchovných problémů spojených s omezováním svobody druhého a vyvíjením nátlaku na něj. Opírám se tak o charakteristiku jevu jako celku, jeho projevy a fáze, charakteristiky obětí šikany či potenciálních obětí, agresorů a v neposlední řadě přístupu nejbližšího okolí. Dále pak osvětluji postupy při řešení šikany, kterými se řídí zaměstnanci školy, rodiče i žáci samotní, klíčovou roli přitom hraje výchovné poradenství a jeho intervence. Výzkumná část následně mapuje práci vý-chovných poradců v praxi a jejich názory na ni, de facto se tak jedná o reflexi jejich činnos-ti a získání podnětů k inovacím z jejich pohledu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10892
|
Datum:
|
2009-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11410
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet