Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nový časopis pro seniory, Senior nová cílová skupina |
Autor: |
Žembery, Sidónia
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce definuje skupinu seniorů a analyzuje způsoby komunikace se seniory prostřednictvým tištěných médií. Na základě hypotetického předpokladu, že na trhu není dostatek periodik pro tuto cílovou skupinu, předkládám návrh vhodného periodika, které efektivně osloví starší generaci. Práce zároveň zhodnocuje navrhované řešení včetně přínosů a případných rizik spojených s realizací. Cílová skupina seniorů bude do patnácti let tvořit čtvrtinu české populace. Kvalitní seniorský časopis bude důležitý prostředek pro marketingovou, ale i sociální komunikaci s tímto segmentem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1086
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2810
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet