Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace tělesně postižených žáků na ZŠ z pohledu pedagogů a spolužáků |
Autor: |
Trnavská, Eva
|
Vedoucí: |
Přinosilová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tělesně postiženými žáky a jejich možností edukace. Cílem práce je pojednat zejména o integrativním vzdělávání tělesně postižených žáků v běžných třídách základní školy. Dále pak o pozitivech integrace a o faktorech ovlivňující úspěšnou integraci. Práce je rozčleněna do čtyř celků. První kapitola je zaměřena na vymezení pojmu, rozčlenění a klasifikaci tělesného postižení. V druhé části zmiňujeme možnosti vzdělávání tělesně postižených žáků u nás, i v zahraničí. Ve třetí části je popsáno integrativní vzdělávání postižených a úloha pedagoga v integračním procesu. Závěrečná část je věnována výzkumnému šetření, kde zjišťujeme názory a postoje učitelů a spolužáků handicapovaného žáka na integraci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10822
|
Datum:
|
2009-04-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1016028
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet