Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje |
Autor: |
Suchá, Eva
|
Vedoucí: |
Zbořilová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá významem podnikového tisku jako jednoho z nástrojů vnitropodnikové komunikace. Úvodem tato studie rozpracovává pojmy marketing a marketingová komunikace. Jedním z nástrojů marketingové komunikace je i public relations. Veřejné mínění, image a firemní identita tvoří tři východiska, od nichž se podstata public relations odvíjí. Dále se teoretická část již podrobněji zabývá interní komunikací a firemním tiskem. Jsou zmíněny typy firemních publikací, výhody a nevýhody, které firemní periodikum přináší. Praktická část je věnována zpracovaní demografických údajů, jejichž cílem je vyhodnotit "většinového" zaměstnance společnosti Meopta-optika s.r.o. a přizpůsobit návrh struktury novin tomuto zjištění. Dále se praktická část zabývá analýzou podnikového tisku různých firem. Cílem je získat přehled o tom, jaké informace zaměstnavatelé nejčastěji sdělují prostřednictvím tohoto komunikačního nástroje svým zaměstnancům. V praktické části je také provedena analýza stávajících firemních novin společnosti Meopta-optika s.r.o., jsou navržena doporučení a zlepšení stávající struktury novin. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10814
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet