Rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí mladšího školního věku.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí mladšího školního věku. |
Autor: |
Jelínková, Hana
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Moje diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku čtenářské gramotnos-ti; konkrétně porozumění čtenému textu. Snažím se poukázat na problematiku týkající se porozumění čtenému textu u dětí mladšího školního věku. Práce popisuje kromě zmíněné čtenářské gramotnosti také tendence a principy rozvoje gramotnosti (jak z pohledu recipo-vání čteného textu, tak i rozvoje gramotnosti z pohledu pedagogického), rámcový vzdělá-vací program, který zahrnuje klíčové kompetence. Dalším úsekem je práce s didaktickým textem a v neposlední řadě význam školního vzdělávání. Praktická část se dělí na dva úseky. První úsek je věnovaný didaktickému testování žáků v souvislosti s výše zmíněnou problematiku porozumění čtenému textu. Další úsek posky-tují představy pedagogů o "výborném" čtenáři a naopak, v čem se liší "slabý" čtenář od "výborného". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10763
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11421
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet