Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ |
Autor: |
Adámková, Jana
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10760
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 27.05.2011
|
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13330
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet