Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Autor: Kafková, Jaroslava
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Práce stručně a jasně definuje pojem společenská odpovědnost firmy, rozebírá jej z hlediska společenského i marketingového a popisuje současný stav ve vztahu k této pro-blematice. V práci jsou dále popsány zákonitosti nákupního chování, podrobněji pak proces nákupního rozhodování a faktory, které jej ovlivňují. Termín společenská odpovědnost firem je k nákupnímu rozhodování vymezen jako jeden z faktorů, které ho ovlivňují. K dokonalému pochopení tématu je koncept společenské odpovědnosti demonstrován na firmě Vodafone. Práce obsahuje výsledky dvou marketingových výzkumů - obecného do-tazníkového šetření a focus group, které jsou v závěru shrnuty a na jejichž základě jsou stanoveny návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10748
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10511


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kafková_2009_bp.pdf 27.53Mb PDF Zobrazit/otevřít
kafková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kafková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet