Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Hegerová, Eva
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT analýzy. Následně je proveden marketingový výzkum. Na základě všech údajů jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které jsou v závěru práce podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10740
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet