Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění principu CRM ve společnosti Kotlář Zlín s.r.o. |
Autor: |
Nyklíček, Michal
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Řízení vztahů se zákazníky, neboli koncept CRM, je marketingový a strategický postup, který si bere za cíl maximalizaci uspokojení zákazníka. Zaměření na zákazníka má bezpo-chyby logické opodstatnění, neboť jsou to právě zákazníci, kteří za výrobky a služby platí, jsou to zákazníci, kteří přinášejí firmě ekonomické efekty. Ve své diplomové práci nejprve vypracuji literární rešerši na téma CRM, potom zhodnotím současný stav řízení vztahů se zákazníky a dodavateli společnosti. Připravím projekt, který nastíní možné zlepšení v této oblasti. Prioritními body projektu jsou: vypracování nového systému hodnocení dodavatelů, zlepšení současného stavu řízení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10738
|
Datum:
|
2009-08-21 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2014 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
11165
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet