Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace v gastronomicko-zábavním segmentu |
Author: |
Novák, Petr
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce názorně ukazuje potřebu aplikace marketingové komunikace ve velmi konkurenčním prostředí gastronomicko-zábavního segmentu a snaží se vytvořit návod na efektivní fungování s jejím využitím. V teoretické části autor popisuje sektor služeb, speci-fika marketingu služeb i jeho nástrojů a současně se věnuje vymezení pojmu gastronomicko-zábavní segment, jeho historickému vývoji a popisu jednotlivých typů provozoven. V praktické části provádí analýzu marketingové komunikace provozoven PUOR Restaurant Demínka, Pivnice Šutka, Pizzeria Rotella, Café by Tretter's, Tretter's bar a klubu Misch Masch a současně vyhodnocuje zde použité nástroje a prostředky z pohledu efektivnosti. V projektové části se pak snaží sestavit doporučení, jak na dnešním trhu za pomoci nástrojů marketingového i komunikačního mixu uspět a uvádí názorný příklad jejich efektivního využití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10660
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10620
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account