Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky |
Autor: |
Pivko, Peter
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10654
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11613
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet