Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenčního prostředí Hotelu Jana na trhu kongresové a incentivní turistiky
Autor: Pivko, Peter
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10654
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11613


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pivko_2009_bp.pdfZablokované 3.356Mb PDF
pivko_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pivko_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet