Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo
Autor: Zábojníková, Pavla
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: V práci se věnuji přiblížení a vysvětlení problematiky související s pojmy jako je trh, segmentace trhu, definice cílového zákazníka. Velký prostor je věnován popisu klíčových oblastí pro pochopení této rozsáhlé problematiky, teoretickým východiskům a analýze podmínek pro vytvoření úspěšného marketingového výzkumu; nejvýznamnějším příležitostem a rizikům, které uvedený výzkum přináší. V praktické části práce je zpracována analýza firmy a konkurence, problematika privátních značek, životního stylu, müsli a stravovacích návyků. Z analýzy firmy a konkurence vychází stěžejní část této práce - a to projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo. V jeho úvodu je proveden marketingový výzkum, jehož závěry byly použity pro návrhy projektu. V práci jsou rovněž nastíněny perspektivy budoucí marketingové činnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1063
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3784


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zábojníková_2006_dp.pdfZablokované 1.426Mb PDF
zábojníková_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zábojníková_2006_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet