Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo |
Autor: |
Zábojníková, Pavla
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
V práci se věnuji přiblížení a vysvětlení problematiky související s pojmy jako je trh, segmentace trhu, definice cílového zákazníka. Velký prostor je věnován popisu klíčových oblastí pro pochopení této rozsáhlé problematiky, teoretickým východiskům a analýze podmínek pro vytvoření úspěšného marketingového výzkumu; nejvýznamnějším příležitostem a rizikům, které uvedený výzkum přináší. V praktické části práce je zpracována analýza firmy a konkurence, problematika privátních značek, životního stylu, müsli a stravovacích návyků. Z analýzy firmy a konkurence vychází stěžejní část této práce - a to projekt segmentace trhu a definování cílového zákazníka firmy Family Davo. V jeho úvodu je proveden marketingový výzkum, jehož závěry byly použity pro návrhy projektu. V práci jsou rovněž nastíněny perspektivy budoucí marketingové činnosti firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1063
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3784
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet