Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici |
Autor: |
Štetinová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti. Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10622
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11774
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet